Vigselring

Igår åkte vi iväg till shoppingcentrat här i stan för att sambon skulle klippa sig. Då passade jag på att springa in och kolla på vigselringar. Hittade många fina men många är ju också VÄLDIGT dyra.



Som ni ser så är jag inne på ett vanligt band med diamanter i. Lite blingbling måste ju en vigselring ha. Eller hur? Nu behöver jag ju absolut inte bestämma mig på många månader men det är ju så kul att kolla. Vet inte hur många gånger jag har plågat sambon med att kolla på ringar. Stackarn! Denna gången slapp han ju men det lär nog bli många många gånger till som jag vill kolla på ringar.

Jag lutar nog själv åt den sista ringen som är smalare. Vill inte att hela fingret ska vara täckt av ring och eftersom förlovningsringen är ganska bred så blir det ju lätt för mycket.

Kommentarer
Postat av: ~~erika~~

Den sista gillar jag oxå bäst! Om du kollar på min blogg så ser du min förlovningsring och mina vigselringar högst upp på sidan.

Jag satte en på vardera sidan om förlovningsringen. Det tycker jag är jättefint och har fått många fina komentarer om det! :) Alltid ett litet tips. Och det blev inte dyrare än den vigselringen jag tittat på från början. :)

2008-09-22 @ 22:25:08
URL: http://www.erikassida.blogspot.com
Postat av: Linda

jag tycker den längst ner är finast... gillar inte den högst upp... kram kram

2008-09-23 @ 13:04:12
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Emma

Tycker också helt klart den sista!!!!

2008-09-25 @ 12:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0