Servettringar.

Vet inte alls hur jag ska göra med något just nu. Känner mig helt vilsen i bröllopsplaneringen just nu. Sitter och funderar på servettringar men vet inte hur jag ska göra. Vet inte om jag ska göra hårda ringar eller om jag ska göra något fint som man bara snurrar runt servetten vid dukningen. Inte en aning...
Känner mig som sagt helt vilse nu och vet inte i vilken ände jag ska börja. Jag har funderat på att provbaka några tårtor för att se vad vi ska ha för något på bröllopet. Har ni några goda tips på fyllningar eller annat gällande tårtor så lämna gärna en kommentar.

Kul att se att många ändå har varit inne på bloggen och kollat om jag uppdaterat. Förlåt att jag varit så slapp med uppdateringarna men jag har inte orkat helt enkelt. Har haft så mycket annat i huvudet. I lördags t.ex åkte jag och sambon iväg och köpte ny säng. Helt underbart att ha en ny säng.

Kommentarer
Postat av: linda

jag personligen tycker att lösa ringar e snyggare :-) kram kram

2008-09-17 @ 18:09:16
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Emma

Hejsan! Hoppas sonen är bättre nu! Inget kul när de små blir sjuka=(

Håller själv också på med lite bröllopsplanering, men har också kommit av mig lite för tillfället... Var på bröllop för några veckor sedan och då fick vi en tårta med vit choklad och hallon mousse som var helt ljuvlig=) Duktig du är som tänkt baka själv!!

2008-09-17 @ 19:03:24
Postat av: Anna m V & E

Hej tjejen,



Goda fyllningar är mörk chokladmousse morberg/efterrattergodis/choklad/morkchokladmousse" rel="nofollow">http://recept.nu/1.134031/permorberg/efterrattergodis/choklad/morkchokladmousse tillsammans med dumlemoussen eller mjölkchokladmousse

2008-09-19 @ 12:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0