Kyrkan är bokad!!

Vilken härlig känsla jag har i hela kroppen nu. Kyrkan är bokad! Den 1 augusti kl 15.30 gifter vi oss. WOW! Har varit lite ledsen på morgonen här eftersom en sak jag skulle vlija överraska sambon med inte blev som jag ville så detta var en bra nyhet känner jag...
Nu kan jag verkligen börja planera ordentligt och nu när datumet, lokal och kyrka är färdigt och klara så är det ju bara till att sätta igång med alla moment som måste ordnas med innan den stora dagen.
Jag är såååå jäkla glad!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

wieee då börjar de närma sig!!!! kram

2008-09-01 @ 15:34:31
Postat av: Linda

Närma sig vet jag inte men nu är det viktigaste bokat iaf :)

Ska börja kolla upp catering ordentligt nu tänkte jag... Nåt måste man ju göra hela tiden ;)

Kram

2008-09-01 @ 18:38:12
Postat av: Linda

jupp så är de. se dock till att inte ta servisen med cateringfirman.. brukar kunna bli dyrt som attan.. bättre att kolla på restaurang skolor och sånt om de finns folk som vill tjäna lite extra pengar ;-)kram

2008-09-01 @ 18:46:37
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Fast vi ska ha buffé så det behöver jag inte tänka på ;)

2008-09-01 @ 19:17:13
Postat av: Linda

jasså buffe??? vad du e jobbig! nu ställde du till hela min planering.... gående bord då? med runt 40 gäster börjar svettas



ska du eller jag fixa vigselprogramet till kyrkan?

2008-09-04 @ 12:45:12
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja inte har jag råd med serveringspersonal inte! Jag fixar det till kyrkan... Men Håller du redan på med festprogrammet? Det är ju ett tag kvar och saker lär hinna ändras både två och tre gånger ;)

2008-09-04 @ 15:04:41
Postat av: Linda

ja, jag tar festprogrammet.... de har du inte med att göra :-)

2008-09-04 @ 15:34:34
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

chilla! haha! du ska få göra festprogrammet!

2008-09-04 @ 17:59:13
Postat av: Oxå Linda

hej!



Bilden som du har på din blogg med brudparet... vart har du hittat den.. skulle vilja ha den som en bild på väggen.. Kan du hjälpa mig??

2008-10-24 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0