Dålig på att uppdatera!

Ja... det är bara att krypa till korset och erkänna sina synder. Jag har inte uppdaterat bloggen sen i måndags. Har hållt mig lite lågt på bröllopsplaneringen i några dagar. Ibland behöver man hämta andan helt enkelt.
Istället har det blivit väldigt mycket Youtube där det finns all möjlig skit ärligt talat. Det finns ganska många roliga människor (utan liv?). Bland annat (Supernaturalfantast som jag är) så har jag kolla på Supernatural och då mårker jag hur många som gör crossover-videos om bl.a. Dean i Supernatural och Brooke i One Tree Hill. En människa har t.o.m gjort en hel film!! Sinnesrubbat? Ja lite kanske men fan människan gör det ändå bra... Fast värre är det att människan även gjort en filmposter till sitt lilla projekt men det är egentligen skitsamma.
Sök på My Brother's Fiance på youtube så finns det en tredelad film som man måste se där... Eftersom den är lite bröllopsinspirerad så FÅR jag tipsa om den här ;-) Kreativa människor får min kreativitetstarm att klia! Det är helt klart smittsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0