Bröllopsklänning del 78?

Så var jag dum nog att gå in på Kaersen idag igen. Så sen man ju att dom hade kommit med många många många nya modeller på klänningar igen och då sitter man ju här helt ambivalent och vet inte vilket håll man ska vända sig åt...
Jag som hade bestämt klänningen vet nu inte alls. Det finns ju så många vackra klänningar...

  
Otroligt vacker... Gillar diamanterna på klänningen och diamanter ska ju ha en framträdande plats i dukningen så då vill ju jag gnistra jag också :)


Denna spetsklänningen är ju också otroligt vacker. Dock inga diamanter då men det kanske man kan överleva? ;)

 
Ännu mer diamanter då haha! Och sen så har denna klänningen axelband, det går ju iofs att få på vilken klänning jag vill. Gillar "bysten" på denna klänningen.

   
Ännu mer glitter. Märks det att jag är inne på diamanter och lyx just nu? Klänningen på "foto"bilderna är ju lite beigeaktig och jag kommer ha en som är vit som på "catwalk"bilden iså fall...

 
Kommer ni ihåg den här klänningen? Det är i princip samma modell som den jag hade bestämt mig för först fast där var höftbandet rött och kjolen inte så vid. Höftbandet skulle (precis som tidigare) vara ljunglila.

 
Och här har vi klänningen som jag hade bestämt mig för men nu inte längre är så säker på efter att ha frossat i vackra klänningar hela morgonen. Men den är vacker, så vacker, precis som alla andra. Höftbandet skulle (som sagt) vara ljunglila...

Nu har jag ett stort beslut framför mig och lätt kommer det nog inte bli antar jag...

Kommentarer
Postat av: Linda

me like den första! ovanlig men otroligt vacker! och den sista e oxå jätte fin!

2008-09-29 @ 09:46:41
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Theréz

Jag gillar den sista:D Den är grymt fin..

Dem andra är med fina, men den 3e är fin, bysten på den klänningen skulle nog passa dig :D

2008-09-29 @ 11:23:00
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0