Bröllopsklänning del 132

Efter en underbar liten tripp till tandläkaren (OBS! Ironi) så sprang jag in på Bröllopshuset här i stan och skulle bara lite fort titta på klänningarna där för att få lite hum... Innan jag ens vet ordet av står jag i den vackraste klänningen jag någonsin sett. En vacker vit, draperad, glittrig, axelbandslös historia som satt som en smäck på mig. Jag såg smal ut i den tom och det vill man ju verkligen på sin bröllopsdag så kanske är det så att klänningen är klar nu???? Kan det verkligen vara så?
Ska tvinga hit tärnan i november och beställa klänning efter lite smakråd från henne. Har insett att jag är nog för feg för att beställa från nätet. Det kan bli sååå otroligt fel och det är ju ändå några tusen vi snackar om. Och kvinnan som hjälpte mig var otroligt kunnig och trevlig... och jaaa allt kändes bara väldigt bra :)

Kommentarer
Postat av: Linda

sikken jädra tur du har som har en sån snäll tärna som lägger en helg på att åka 100 mil för att gå i affärer då ;-)men de gör jag ju så gärna! jupp, nu sitter jag vid datorn på arbetstid,... s jag kan jag med... kram kram

2008-09-29 @ 17:39:29
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0