Servettringar... igen.

Vem har tröttnat på mina inlägg om servettringar än då? Jag kan lova att jag är riktigt trött på mig själv just nu men mest trött är jag på dom där jäkla servettringarna. Men nu är dom iaf färdiga och jag tänker inte skriva ett enda inlägg till om dessa hemska ting! ;)

Ville bara förklara denna lim historia för er nu då.
 Detta var det lim som var vitt och gick igenom satinbandet. Rekomenderar ej! Kanske är det superbra till andra textilsaker men inte till detta tyvärr... Använd alltså inte Casco textillim om du ska göra liknande servettringar!

 Detta var det lim som var genomskinligt. Fäster med en gång och är super! Dock kan det bli lite väl energiskt och vilja komma ur tuben fortare än du hinner använda det så använd underlag!

Kommentarer
Postat av: style

Jättefina kort! Men om du inte orkar göra korten själv så vet jag att en vännina till mig använde sig av ett tryckeri som hette YT-TRYCK för sina bröllopskort! Det blev fantastiskt lyckat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0