Placeringskort igen då...

Har stannat hemma från jobbet idag. Har nu varit förkyld i ca 3 månader(!!!) och nu har det satt sig på hörseln så jag hör typ inget alls. Men men, då har man ju fått lite tid på sig att fundera och jag har kommit fram till att jag vill ha riktiga placeringskorthållare så den tidigare desginen är kasserad och jag har börjat på ny kula. Det ser helt enkelt helt klart mer exclusivt ut. Dom tidigare såg så otroligt hemmagjorda ut... Kommer slänga upp bilder här när placeringskorten är klara och hållarna har kommit på posten *lovar* Tänkte bara hålla er lite uppdaterade så ni vet vad som händer här i bröllopslandet.
Nu ska jag åka upp till min kära läkare. Att han inte är trött på mig vid detta laget är ett mysterium så ofta som vi träffas och pratar i telefonen. Har nämligen lite andra problem med min kropp annat än en snuvig näsa och döva öron *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0