Okej så jag är värdelös!

Jag vet, jag vet, jag vet... Jag har varit värdelös på att uppdatera bloggen det senaste. Men jag ska skärpa mig. Jag lovar!

Saken är den att jag har så svårt för att veta i vilken ände jag ska börja. Svärmor säger att jag måste ta tag i matbestyren och boka in en cateringfirma. Hon har ju så rätt, det vet till och med jag, men det är så svårt. Iom mina arbetstider så hinner jag knappt träffa min fästman och hur ska vi då kunna planera ett bröllop? Vi träffas i fem minuter på kvällarna innan han somnar, precis efter jag kommit hem från jobbet. Mitt jobb suger verkligen, iaf arbetstiderna. Saknar gubben ganska rejält faktiskt. På helgerna hinner vi träffas men då är det så mycket annat som ska fixas hela tiden...

Har idag iaf suttit och pillat lite med bordsdekorationerna. Det saknas fortfarande vissa delar men sen kommer det läggas upp lite bilder. LOVAR!

Kommentarer
Postat av: ~~Erika~~

Åh vad fint du fått på sidan! :)

2008-10-22 @ 19:02:11
URL: http://www.erikassida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0