Kan inte sova...

...så jag bröllopsplanerar istället.
Sitter just nu och funderar på det här med tärnklänning. Sa först att jag skulle sy den själv, vilket jag egentligen vill men vet inte om jag har tiden till det helt enkelt... Heltidsjobb och en liten galning till son tar ju upp en ganska stor del av livet helt klart...
Ska ringa till gymnasiet här i stan och höra om dom syr upp eller hur det funkar där. I min gamla hemstad Uddevalla gjorde dom ju så att dom tog emot beställningar men det kanske inte funkar på samma sätt här...

Har bara fått gjort 6 stycken servettringar än så länge. Timmy tyckte iaf att dom var jättesnygga så det är bara att tuta och köra! :D Gillar servettringarna skarpt faktiskt! Ska stanna hemma med sjuke sonen imorgon också så då borde jag hinna med några fler... Om jag hinner alla vet jag inte men några ska göras iaf... Kanske kan man kombinera servettringsmakeriet med tittande på Greys Anatomy imorgon?

Näää, nu är klockan 23.00 så nu är det faktiskt så att jag måste försöka sova lite annars kommer jag gå runt som en zombie imorgon också... Men iofs... varför bryta en trend som funkat så bra hela veckan? ;) Lär väl sluta med att jag sover på soffan inatt också för att inte väcka älsklingen med mitt hostande...

Puss på er! Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0