Har blivit utmanad.

Söta Linda utmanade mig så here goes...

Fem saker i min frys:
*Frysta örter
*Falukorv
*Köttfärs
*Matlådor till jobbet/sonen
*Kycklingfileér

Fem saker i min garderob:
*Kläder
*Kläder
*Kläder
*Kläder
*Saker till bröllopet som köpts in.

Fem saker i min bil:
*Bilbarnstol
*Paraply
*En jäkla massa CDskivor
*Smuts ;)
*Reservdäck så klart ;)

fem saker i min handväska:
*Bröllopsboken jag har som följer med överallt. Måste kunna skriva upp alla ideér jag får annars försvinner dom :)
*Smink
*Tändare
*Cigaretter
*Pennor till förbannelse.

Utmanar: Maria självklart och Saga endast för att se om människan börjat blogga igen. Basta!

Förövrigt har jag precis köpt mig en bärbar dator men risken att jag någonsin får använda den är nog lika med noll. Sambon lade beslag  den med en gång. Kan någon säga prylbög?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0