God morgon!

Jag vaknade jag av att... ja, låt oss bara säga att det var väldigt trevligt att bli väckt på det sättet ;)
Igår gjorde jag aldrig klart resten av servettringarna på grund av att limmet jag köpte var inte av samma sort som det jag hade innan. Detta andra jag köpte var vitt (det andra genomskinligt) och gick rakt igenom sidenbandet! FULT! Så jag får köpa ett sånt som jag hade tidigare... Kan det ha varit så att det inte var ett textillim jag hade utan ett universallim? Måste kolla på detta och sen meddelar jag ifall någon mot förmodan skulle vilja veta...

Sen SKA dom där jäkla servettringarna bli klara! Är ganska trött på dom nu måste jag erkänna. Men sen så behöver man inte göra som jag och försöka få klara alla på samma dag. Och då har vi ändå ett litet(!) bröllop!


Kommentarer
Postat av: Linda

godmorgon på dig med!vi kommer få fullt upp nästa helg :-) kommit på massor som vi måste gå igenom! kram kram

2008-10-25 @ 10:06:42
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Vintage

Gud vilka fina! Det ser ut som att det är broderat! Riktigt lyckat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0