Bröllopsklänning del 169

Nu har jag sovrat lite bland valen och har nu 10 klänningar kvar. Då har jag ändå varit väldigt duktig tycker jag eftersom jag startade med 39 klänningar... Men nu är det så här att av dom klänningarna jag har kvar så är den ena finare än den andra... Fy farao så svårt det är! Detta är verkligen det värsta med att planera bröllop!

Så här ser dom ut...

 
Style 0028 - Totalglittrig klänning som jag gillar skarpt. Dock vet jag inte om jag gillar att det är "ränder" på klänningen...

 
Style 0083 - Snygg eller hur? Bandet skulle ju dock gå i lila då

 
Style 0117 - Drapering, spets och glitter. Me like! Men blir det för mycket maräng?

 
Style 1240 - Jag gillar draperingen! Jag älskar snarare draperingen. Men är det för mycket med drapering och massa glitter?

 
Style 1325 - Gillar att det är lite glitter över axlarna. Men kanske är det för lite glitter?

 
Style 1331 - Denna är underbar! Det är både spets och glitter men ändå inte för mycket om man säger så... Kanske men bara kanske är detta favoriten...

 
Style 1335 - Ännu en klänning med drapering. Japp, jag gillar drapering *s* Tycker det är riktigt läckert att bysten är så glittrig och att släpet också har glitter. Sen känns det lite spännande att den inte är vit. Men kanske blir det fel när temat är vitt? Eller?

 
Style 1382 - I princip samma som ovan med bysten och så men släpet ser inte likadant ut och så är den ju vitare.

  
Style 4567 - Gillar glittret på bysten att det är som ett blommönster men kanske är det lite för mycket med den stora rosetten på sidan? Inte för att jag inte älskar den men kanske blir det för mycket?

 
Style 4686 - En klänning helt i spets. Skulle i så fall ta bort den vita draperingen på klänningen som jag inte riktigt gillar.

Sååå? Vad tycker ni nu då? Vilken ska jag ha?!
Okej, så det är officiellt! Jag vill ha alla!!! Får man ha 10 klädbyten på sitt bröllop?


Kommentarer
Postat av: Noomie

svårt val alla är så underbara

2008-10-27 @ 16:02:19
URL: http://noomies.blogg.se/
Postat av: Noomie

tack så mycket, har förresten fixat din andra blogg nu, kolla in den och se om du vill ha något ändrat :)

2008-10-27 @ 16:45:35
URL: http://noomies.blogg.se/
Postat av: ~~Erika~~

Jag gillar helt klart nr 3 och nr 5 bäst!

Och du... man kan ALDRIG få för mycket glitter ;)

2008-10-28 @ 09:42:12
URL: http://www.erikassida.blogspot.com
Postat av: Linda

2,5 och 8 var finast! kram

2008-10-28 @ 11:31:35
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: sepi

Jag undrar hur det gick med din klänning.Beställde du från kaerse? Jag har hittat en brudklänning på deras hemsida men jag vet inte om man kan lita på de?

2009-04-13 @ 22:45:24
Postat av: inaya

Really you have got latest information on the new fashion trends. Just few days back my mom purchased sari from www.kaneesha.com of exactly TV soaps actress style. She is highly satisfied and why not after receiving great compliments!

Site Response

2010-06-10 @ 08:32:51
URL: http://www.kaneesha.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0