Bröllopsklänning del. 168?

Så nu har hon (dvs. jag men det känns mycket bättre om vi just nu låtsas att detta inte är jag) kommit på att hon kanske skulle beställa klänningen ifrån Kina i alla fall... Kan någon säga ambivalent? Kan någon säga pucko? Kan någon säga åt henne att bestämma sig?
Nu har hon iaf suttit hela kvällen (med ett timmes avbrott i telefonen med systern i Tyskland) och kollat klänningar. Hon har BARA hittat 39 stycken som hon är kär i och kan tänka sig vilja köpa... Hur i hela *piiip* väljer man en!?! Detta är alla kvinnors mardröm! Jag vet, hon har suttit här och skrivit att hon älskar och bröllopsplanera men det gör hon inte längre... Inte när det finns 39!!! klänningar att välja mellan... *suck och dubbelsuck*
Nu ska hon gå och lägga sig och strunta i allt vad bröllopsklänningar är tills imorgon och sen ska hon väl försöka sovra lite bland valen imorgon... När hon väl fått undan en del så slänger hon upp lite bilder här så ni får se...
God natt och låt inte sängkrypen bita! Näää det låter bättre på engelska!

Good night and don't let the bedbugs bite!

Kommentarer
Postat av: Bridesmaid dresses

Snygg blogg, många bra tips!

Tänkte passa på att se om det finns någon fotograf som vill hjälpa till att sammarbeta då jag ofta behöver tacka nej till fotograferingar p.g.a tidsbrist. Mejla tillbaka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0