Varit och tittat på lokalen och kyrkan.

Den var mysig och kommer bli ännu mysigare när man har fått ordna och fixa om ett år ungefär då ;)
Vi talade om ett datum också och mannen skulle kolla om det datumet var ledigt. Han skulle ringa ikväll så får vi se om just det datumet vi vill ha var ledigt. Håll tummarna för oss! Lägger inte ut datumet här innan det är bestämt...
Det fanns inget porslin eller så tyvärr så det kommer nu alltså få bli cateringbuffé där vi hyr in porslin, bestick och glas. Kanske skulle man även ta och hyra dukarna av dom så slipper man tråkiga papperdukar. Inte så fint men ack så ekonomiskt ;) Men det märks med tiden och den som är bjuden får se...

Sen åkte vi förbi kyrkan och jag som aldrig sett kyrkan annat än på bild blev helt salig. Vilken vacker kyrka! Tog kort på den fina allén som går upp mot kyrkan och ska lägga ut det imorgon här så ni får se uppenbarelsen. Anledningen till att jag hade med mig kameran var att jag lovade tärnan/toastmadame att ta kort på lokalen. Eftersom hon bor ca 34 mil härifrån så kan hon inte bara svänga förbi och kolla in utrymmet själv.

Hoppas nu hon är nöjd med bilderna bara ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

var roligt att kyrkan var bra!! du kan väl höra av dig ikväll om ni har fått bestämt något datum? kram kram

2008-08-18 @ 09:11:25
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0