Väldigt mycket shopping nu.

Fick shoppat lite till igår. Och självklart inget jag behöver just nu (som t.ex nya jeans) utan igår köpte jag en rottingkorg som jag köpte vit sprayfärg till. Den ska sprayas och sen kläs invändigt med tyg. Så idag ska jag ner till stan en snabbis för att köpa en liten bit vitt satintyg. Ska ha satintyget även till servettringarna jag ska göra.
Kommer antagligen göra några servettringar idag så ni får se hur jag tänkt mig. Kanske om jag hinner och vädret tillåter så sprayar jag även ett första lager på korgen. Vill inte gärna stå och göra det inomhus av förklarliga skäl ;)
Korgen ska jag ha till ett "första hjälpen kit" ståendes i festlokalen utanför toaletten fylld med plåster, spray, tamponger, nål och tråd och allt annat som man kan tänkas behöva ifall något går snett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0