Trycksaker.

Sitter och funderar över trycksakerna dvs. inbjudningskort, placeringskort och sånt.Jag har laddat hem olika fonter som jag sitter och testar med... Som det ser ut nu så tror jag att jag har hittat en jag gillar. Får meddela tärnan/toastmadamen som ska göra festhäften att hon måste ladda hem denna font och en annan.
Placeringskorten vet jag hur jag ska ha men inbjudan är det lite si så där med faktiskt. Utseendemässigt vet jag ju men texten är svårare att komma på hur jag ska skriva och sen funderar jag på om jag ska ha en eller två sidor i inbjudan...
För er som undrar så är det jag som bestämmer detta, sambon är inte inblandad alls. Han är inte det minsta intresserad så jag får hålla på med pillet själv haha! Så länge han får se sakerna innan det "går i tryck" så att säga så är han lugn och jag glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0