To much time on my hands.

Ännu en gång så sitter jag och funderar över om jag verkligen ska ha den klänningen och de färger jag bestämt som färgtema. Jag har klart och tydligt för mycket tid att googla på jobbet...
Sitter man på Kaersen så hittar man klänning efter klänning som är så otroligt vacker. Och då börjar man ju även fundera över färgtema och allt sånt. Jag har ju ett tag på mig att bestämma mig. Behöver inte beställa klänningen förän om cirka 8 månader så man hinner fundera helt klart.
Just nu sitter jag bara och längtar tills vi ska åka och titta på lokalen igen. Jag och mannen som hyrde ut den skulle höras av i början av nästa vecka och då bestämma en tid för visning. Sen så kommer vi ju bestämma ett datum! När väl datum och lokal är bestämd så blir det till att ringa kyrkan för att få tala med prästen och se så att hon är ledig just det datumet. Annars får vi hitta en annan präst som viger oss. Dock vill vi ha henne eftersom hon är inte så "kristen" om man säger så. Hon dricker, hon svär och hon har inga problem med att ta bort en del guda saker ur vigselakten. Jag och T är ju inte speciellt troende men när jag såg den där kyrkan så visste jag att den kyrkan skulle vi viga oss i! Så otroligt vacker. Nåja, på utsidan i alla fall. Insidan har jag inte ännu sett men enligt sambon som har haft varje skolavslutning där så är den jättevacker.


Kommentarer
Postat av: linda

kyrka alltså? där ser man ;-) nu bidde jag förvånad s kram kram

2008-08-09 @ 12:53:14
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja men visst vettu! Någon måste man ju chocka ;)

2008-08-09 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0