Tärnklänningar

Har suttit en sväng och kollat klänningar till tärnan på GoJane. Har hittat några som jag tycker är fina. Tyvärr finns inte den allra vackraste i lila så det är bara att strunta i den.
En jättevacker klänning men tyvärr utan axelband. Vilket är något som tärnan kräver. Jäkla människa till att bestämma saker då! ;) Men egentligen... är den lila? Den känns mer fuschiarosa faktiskt.
Också en fin klänning som är utan axelband men å andra sidan så går det ju att sy fast axelband själv. Och så är den ju lavendellila som passar mer till det jag tänkt mig... Får väl se vad tärnan säger, hon får väl bestämma lite över vad hon ska ha på sig. Inte för att jag fick det men ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

mohahaha ja, jag är hemsk till att bestämma saker ;-) nejdå... betala en silikon operation för mig bara så tuttarna håller sig på plats..... skämt åsido... svärmor kan säkert ordna axelband på de mesta :-) jag tycker klänning nr2 var finast! och rätt färg... den första ser mer vinröd ut tycker jag... kram på dig!

2008-08-22 @ 09:26:23
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Ska jag köpa ett boobjob till någon så är det till mig själv!

Ja svärmor får ordna till det tycker jag eller så köper jag tyg så får hon sy en helt enkelt ;)

Eller så kan man ju sy den själv så blir den precis som man vill ha den :)

Men ja den sista är bäst i färgen men personligen så gillar jag designen bättre på den andra med lite ryschpysch

2008-08-22 @ 10:24:48
Postat av: jennifer

hej! sökte på google och hittade denna klänning som ledde mig till din blogg :) jag undrar vart du hitta den lila/vinröda klänningen med svart band? vet du vilken hemsida eller något sånt på fina klänningar speciellt till tärnor :) ska nämligen vara tärna i sommar ;)tack!

2013-02-17 @ 17:44:59
URL: http://www.jenniferlovesbieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0