Svärmor, the good kind.

Jag tror faktiskt att jag har fått världens bästa svärmor! Hon är verkligen helt underbar. Inte nog med att hon insisterade på att betala för skorna vi köpte i förrgår till sonen. Nu vill hon betala för overallen vi ska köpa till honom också. När T hade berättat att vi hittat en catering som vi antagligen skulle boka så sa hon att hon ville betala för den! Det är ju ändå några tusen det handlar om. Får se om jag har hjärta till att låta henne betala maten till bröllopet. Det handlar om så mycket pengar för hennes del. Det gör det ju för oss också men det är ju VI som har bestämt oss för att gifta oss, inte hon.
På lördag ska svärmor och svärfar vara barnvakt till på söndag så ska jag och T ha en myshelg med bio och käk ute. Det har vi inte gjort på ett och ett halvt år! Sinnessjukt vad tiden går egentligen. Nu har ju svärmor tjatat ett bra tag att hon vill vara barnvakt på helgen så nu kände vi att det var dags.
Jag kommer iaf gifta in mig i en underbar familj där jag verkligen blivit välkomnad känner jag. Dom är underbara allihop! Det känns som er ära att få ta deras efternamn till mitt.

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt med en bra svärmor>!!! dom växer ju inte på träd direkt....kram

2008-08-26 @ 08:58:11
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Nä det gör dom verkligen inte. Men hon är underbar vilket visar sig iom att hon har fått en sån underbar son ;) Kram

2008-08-26 @ 09:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0