Snart helg!

Sitter och halvsover på jobbet och drömmer om helgen... Längtar tills jag får sova ut ordentligt, jag längtar till att få umgås med min familj i två hela dagar och så längtar jag självklart till söndag när vi ska kolla på lokalen.
Min pappa kommer upp imorgon och stannar till på måndag också. Eftersom jag flyttade mitt pick och pack 34 mil så blir det inte att man träffas speciellt ofta.
Nu vet jag hur jag vill ha dekorationerna på festen iaf. Måste bara gå igenom det med han som tror sig bestämma ;) Dock måste jag leta upp alla mina länkar jag samlat på de senaste veckorna eftersom sambon fick för sig att greja med datorn och ALLA mina bröllopslänkar försvann... Så idag kommer jag få spendera dagen med att samla ihop alla mina länkar igen... Tur man har lite tid emellan samtalen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0