Sitter på jobbet.

Mitt jobb innebär att tala i telefonen hela dagarna i ända. Det finns inget slut på samtalen utan dom bara kommer och kommer. Men idag... denna dagen. Jag kan inte koncentrera mig!
Det enda jag tänker på är att jag ska gifta mig! Jag är så otroligt lycklig att jag ska få gifta mig med mannen i mitt liv. Med pappan till mitt barn. Med mannen jag har drömt om hela mitt liv!
Jag har bestämt klänningen också och den ska läggas upp här på bloggen inom kort. Klänningen ska måttbeställas från USA och kommer gå på ca 3000 kronor med frakt. Helt otroligt billigt med tanke på att en måttbeställd klänning i Sverige kostar minst 15000 kronor. Om någon är nyfiken på vart jag ska beställa ifrån är adressen www.kaersen.com. Dom har ca 3 miljoner klänningar (ja den siffran är något överdriven) och många är otroligt vackra.
Skorna kommer jag antagligen även dom beställa ifrån USA från en webbutik som heter www.gojane.com. Där finns otroligt många vackra skor som är to die for!

Mitt jobb blir lidande av detta beslut att vi ska gifta oss. Jag har spenderat en halvtimme med att googla fram bilder på bröllopstårtor och annat skoj.
Nu börjar allvaret med att hitta en lokal så snart som möjlig så att man kan börja modellera bröllopet runt denna lokal. Sen så gäller det väl att se över ekonomin också och lägga undan några tusen varje månad så man inte behöver få fram hela summan på en gång.

Hur snabbt kan man få ett år att gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0