Shoppat lite på förmiddagen.

Vid 10-snåret åkte jag och sonen iväg till Ikano för att kolla om mitt tyg fanns kvar. Det gjorde det och jag kunde inte motstå frestelsen att köpa mig några meter. Så 11 meter svart spets ligger nu hemma och gosar i min garderob. Sen blev det även inköp att två olika ljuslila satinband. Ett 3,6 cm och ett som var 1 cm. 752 kronor fattigare nu men jäkligt glad iaf!

Har börjat pilla lite så smått med servettringar hemma också. Får nog snart hyra en lokal som jag kan ha pysselhörna i tror jag *s* Iaf så har jag bestämt mig för hur servettringarna kommer se ut. Dom kommer vara vita med det svarta spetstyget över och så blir det ett lila band runt. Det smalaste av dom två så klart.
När jag väl sätter igång med mitt lilla projekt så kommer ni få en step-by-step på hur jag gör ifall någon tycker det blir bra och vill härmas.

Tänkte försöka hitta tre runda hattaskar i olika storlekar också och göra en rolig sak av sen. Men innan jag börjar med den och lägger ut beskrivning på hur man gör den så måste jag fråga hon som tipsat mig om det är okej att lägga ut den här. Vill inte trampa någon på tårna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0