Planeringen i full gång!

Eftersom datumet är bestämt så är det ju dags att börja planera på allvar nu. Det är roligt, spännande och helt sinnessjuk när man inser hur mycket det är att göra. Kommer man komma ut ur detta någolunda frisk eller har man den dagen vi gifter oss planerat sönder hjärnan så mycket att man inte ens vet vad ordet JA betyder? ;)
Nää så illa kommer det nog inte bli men det är skönt att veta att man har nästan ett helt år på sig att planera. Det behövs faktiskt!

Ska ringa kyrkan idag också. Har dock skrivit med en tjej på bröllopstorget som bor i samma stad som jag. Hon berättade att hon inte fick boka kyrkan förän 1 september. Hon ska gifta sig på samma datum som vi ska :) Dock inte samma kyrka. Hoppas att jag kan få boka kyrkan idag så ingen annan hinner före! Vi vill ju så gärna gifta oss i den kyrkan och inget annat duger känns det som. Det är en så vacker kyrka!

Vi ska ju ha ett svart, vitt och lila tema på vårt bröllop och jag hittade denna bilden. Den summerar väl egentligen den känslan jag vill ha på vårt bröllop. Enkelt och sofistikerat. Jättevackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0