Nu blev det saker till bröllopet!

Eftersom det kändes som att ha med sig två småbarn till Ikano igår så åkte jag dit idag igen. Köpte ljusfat för 5 kronor stycket på Ikea och sprang även in på Åhléns och kollade om jag kunde hitta något fint tyg. Hittade ett svart broderat tyg för 60 kronor metern. Blev helt kär! Men jag kommer behöva minst 10 meter så då blir det 600 kronor. För häftigt kanske? Ja kanske men om jag inte hittar något billigare som är lika fint så får det bli det.
Gick in på Hemtex och kollade på dukar där också men dom var ganska dyra. Så det lutar nog åt att hyra dukar beroende på vad det kostar. Men i vilket fall som helst så blir det ju billigare än att köpa egna... Och vad ska jag med 18 dukar till efter bröllopet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0