Läste en sak igår.

Lite rädd blir man när man läser det jag läste igår. En tjej skrev på ett forum att hennes sambo/fästman hade ångrat sig nu, två veckor innan bröllopet. Nu skulle dom inte ens vara tillsammans längre. Han hade tydligen aldrig önskat gifta sig utan hade "gått med på det" för henne.
Pratade med min sambo om detta i morse. Jag sa det att om han ångrar sig, har tvivel eller är rädd så säg det med en gång! Han försäkrade mig om att jag inte hade något att oroa mig för men orolig blir man ändå...
Idag ligger jag lite lågt med bröllopsplaneringen eftersom jag är trött som en jehu och har huvudvärk som bara den. Men imorgon kommer jag igen med nya krafter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0