Jag är sinnessjuk!

Jag kan inte sluta tänka på detta nu. Som jag längtar. I helgen blir det till att försöka göra lite eftersökningar om lokaler som finns i staden och hur mycket dom kostar.
Ringde kompisen förut, på vars bröllop jag var brudtärna och berättade att hon skulle få vara tärna åt mig. Hon svarade med "Hämden är ljuv". Vadå? För att hon fick stå utanför ett shoppingcentrum och sälja sexleksaker? Vadå? Inte ska väl hon 'hippa' mig för det? Elakt!
Nu är snart jobbdagen slut för mig och inte kan man beskylla mig för att ha varit produktiv precis. Men men, det är väl så här det ska vara när man drömmer och planerar bröllop. Så om en kvart ska jag hem och pussa på min son och blivande make och sen ska vi äta tacos och dricka gott vin. Nåja, jag ska dricka vin, sambon dricker ju endast öl finsmakare som han är.

Kommentarer
Postat av: Linda

klänningen är jätte fin!!! jag tycker nog du ska ha lila band... eller ljusblått... champanj blir nog lite för "ofärgigt"... :-) nej då.. jag ska vara snäll mot dig på möhippan!!! man vet ju aldrig... någon gång kanske de är min tur igen ;-) blir ju lite jobbigt för mig om du ska hämnas då s kram kram älskar dig gumman!!!

2008-08-01 @ 20:32:18
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Då får det väl bli lila i så fall, blått känner jag att det inte riktigt är jag... Ja du fattar...

Ja får se om jag får hippa dig igen någon gång ;) Så passa dig du! haha!

Älskar dig också! Puss puss

2008-08-01 @ 21:31:24
URL: http://bridedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0