Jag är så jäkla glad!!!

Har precis fått veta att jag har fått fast anställning på mitt jobb! Jag är så lycklig så ni anar inte... Känns skönt också eftersom jag i slutet av september kommer få dubbel lön. Då kommer jag alltså kunna lägga undan halva lönen jag får ut (dvs en hel månadslön) till bröllopet! Fan va lycklig jag är!!!
Det här med att jag inte har mått bra varken idag eller igår är som bortblåst. Jag blev så glad och varm i hela kroppen!
Så nu har jag tjatat färdigt om min FASTA!!!! anställning ;-) så nu ska jag återgå till jobbet och tjäna lite stålar! Säkerligen blir det även lite bröllopsletande via google.
Ha en otroligt underbar och trevlig kväll alla människor där ute i vårt avlånga land!

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS!!! e superglad för din skull!!!!

2008-08-26 @ 18:47:33
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Tack gumman! :D Jag är såå jäkla glad just nu så du anar inte hihi! Känns jätteskönt!

2008-08-26 @ 19:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0