Jag är ett kontroll freak!

Min älskade vän, tärnan på mitt bröllop och även toastmadame på bröllopet har lovat att hon ska göra festprogrammet. Jag älskar henne för att hon vill hjälpa till och hon kommer säkerligen hitta på en massa roliga skojiga saker. Men inombords så skriker freaket sig hes; "Låt inte henne göra det! Släpp inte kontrollen!"
Åjo, ser ni... Jag ska släppa kontrollen på denna sak även om det inte kommer bli lätt. Jag kommer ju ändå få bestämma framsidan, presentationen av gästerna och så. Sen så är det några småsaker bara som jag gärna vill ha med. Som några citat bara annars har hon fria händer. *Tar mig för pannan och undrar vad jag gett mig in på*

So this is me letting go!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag ÄR snäll LOVAR! ska göra ett jätte fantastiskt festprogram! har ju C som hjälp som har stenkoll på alla konstiga data program :-) SKÅL SKÅL springer tilbka til vindunken krm kram

2008-08-15 @ 21:23:45
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Det kommer säkert bli jättebra :) Det är bara det där jobbiga att vara tvungen att släppa taget och inte ha någon kontroll haha!

Hoppas du har huvudvärk idag ;) Kram

2008-08-16 @ 08:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0