Inget jobb idag.

Vaknade i morse och det första ordet som kom ur min strupe lät ungefär; "ääääiiihhh". Suck, rösten är totalt borta och eftersom jag använder min röst i jobbet, man kan säga att det är mitt största arbetsredskap, så blir det till att stanna hemma. Men hellre nu än innan jag börjar min fasta anställning på måndag.
På måndag ska jag för övrigt ringa och boka kyrkan! FÅR INTE GLÖMMA!
Men iaf, sonen får stanna hemma med mig så får vi hitta på något kul idag. Vet iaf att vi ska ta en sväng och kolla efter sprayfärg och spraylim. Det ska jag ha till mina servettringar. Eller kanske blir det till att jag köper någon meter vitt tyg också. Har inte riktigt bestämt mig än faktiskt...
Får se vad dagen utvisar helt enkelt. Men jag och sonen kommer ha en härlig dag med lite shopping, lite pyssel och massa mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0