Ikea snart.

Sonen har insett att han faktiskt är tillräckligt lång för att kunna nå sakerna som finns i översta kökslådan. Dvs. knivarna! Så snart ska jag dra med mig lille monstret och kanske även sambon om han orkar till Ikea för att köpa säkerhetsspärrar till lådor och skåp. Ska även kolla in lite saker som jag sett i nya katalogen som kom för några dagar sedan. Kanske hittar man något till bröllopet att köpa redan nu...
S. som ska fotografera oss på bröllopet har ju, som jag tidigare nämt, spenderat sommaren på Ikeafotograferingen i Småland och igår när jag låg och glodde i katalogen såg jag henne. Coolt eller hur? ;)
Får se om sonen kan besluta sig för att vakna snart bara så vi kan komma iväg. Inte för att jag är jättesugen på att stångas med halva stan med en unge i barnvagn men vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0