Ibland blir man glad.

Ringde på lokalen igår som utlovat och glad blev jag. Mannen jag talade med berättade att den kostade 1100 kronor att hyra fredag till söndag. Underbart! Trodde absolut att den skulle gå på mer men det är ju bara att tacka och ta emot.
Vi skulle iaf höras i början av nästa vecka så vi fick komma och kolla på den och sen skulle vi bestämma ett datum. Nästa vecka vet jag vilket datum vi gifter oss! Det börjar kännas verkligt nu :)

Kanske undrar ni varför jag sitter och bloggar när klockan inte ens är 6 på morgonen? Jo min käre son tyckte att det var dags att vakna vid fem och sen ville han inte somna om så det var bara att kravla upp ur sängen.
Idag blir det till att jobba till 21 ikväll och sen kommer jag väl stupa i säng. Det är inte så jättekul att gå upp så här tidigt när man måste vara pigg till sent på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0