Hjälp mig med inbjudningskorten.

Som sagt, planeringen är i full gång och jag har börjat fundera på allt som ska beställas för att kunna göra inbjudningskort och allt sådant...
Jag funderar på att ha ett vaxsigill för att stänga kuverten som inbjudningen kommer i men vilken ska jag ha?
 
Ska vi ha den franska liljan?
Eller ska vi ha två hjärtan?
Jag lutar nog själv åt den franska lilja men snälla säg vad ni tycker!

Eller så gör jag så att jag tar ett klistersigill som blir bra mycket billigare och som absolut inte kommer förstöras i postens hantering. (Risken finns ju tyvärr när man tar vaxsigill)

Så här ser det sigill ut som jag kan tänka mig när det gäller klistersigill...

Kommentarer
Postat av: Linda

"nybliven moster till två"



jag skulle satsa på klister.. posten är ju inte kända för att vara så försiktiga direkt....

2008-08-19 @ 09:29:13
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Nämen har det blivit en bebis nu?!? Åhh så roligt :D Vad blev det för något?

Nä posten är ju tyvärr inte det så det får nog bli klister även om vaxsigill är snyggare.

2008-08-19 @ 10:10:15
Postat av: Fräcka Fröken

Skulle du satsa på vaxsigillen så föreslår jag den med hjärtanen. De kan symbolisera er två, att ni blir ett. Den franska liljan är fin, men den symboliserar så mycket annat, scoutrörelsen, Maria Magdalena och Frankrike. Fina saker i och för sig, men de kanske inte har så mycket med bröllop att göra.

2008-08-19 @ 10:16:12
URL: http://frackafroken.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Lägenheten va fin men den kändes så liten. De känndes som att våran va störra fast den är 12 kvadrat mindre. Men men vi får leta vidare. Ja musikrum är behövligt eftersom att Victor har både trummor gitarr och piano. Vet inte riktigt vart vi ska göra av allt:P

2008-08-19 @ 20:42:21
URL: http://jenkson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0