Hittade en lokal igår.

Var ute hos svärmor igår och fikade lite. Sen kom vi på att det finns en lokal i närheten av henne så vi tog en liten promenad. Väl där så var det några personer där så jag kunde gå in och kolla hur det såg ut där inne och lokalen var perfekt! Så idag ska jag ringa den personen som svärmor iaf trodde hade hand om uthyrningen och höra vad det kostar och så. Nu gäller det väl bara att hålla tummarna så lokalen inte är superdyr eller så men det trodde inte svärmor. Den hade iaf varit perfekt för oss!
Nu ska jag träna pilates innan sonen vaknar. Man vill ju gärna vara i tiptopp form på bröllopsdagen så det är väl bara att sätta igång.

Nu vet ialla fall alla föräldrar att det är dags för giftermål och alla tycker det ska bli jätteroligt. Men jag är nog den som är mest på hugget. Inte så konstigt kanske? Jag ÄLSKAR att planera saker och nu har jag ett år framför mig av planerande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0