Har hittat några av länkarna

Jösses! Det har tagit ett konstant googlande emellan jobbuppgifter i princip hela dagen för att hitta alla länkar som försvann i fästmannens hysteriska anfall av att göra sig av med Vista på datorn. Det hela slutade med att Vista fortfarande finns på datorn och han var halv ihjälstressad för att det inte funkade och att alla favoritlänkar var försvunna.
Jag är måttligt road av jobbet just nu utan vill bara hem och pussa och kramas med sonen och mysa i soffan med min man. Men som tur är så slutar jag om 75 minuter.

Nu har jag iaf hittat alla mina länkar som handlar om dekoration. Så ikväll ska dom in på favoriter igen på hemdatorn och sen slänger jag upp några här så ni vet hur jag tänker :)
Hoppas alla får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0