Han bryr sig inte.

Frågade sambon förut om accentfärger till bröllopet och han svarade "vad är det?" Sen frågade jag om mat, skulle det passa med italiensk buffé? "Ähh", svarar han. "Det räcker väl om vi grillar en köttbit och slänger till dom lite potatissallad?"
Vad ska jag göra med honom? Han skämtar om allt den där galne karln jag har skaffat mig men det är ju en av anledningarna till att jag älskar honom så det är väl bara till att finna sig i att han skämtar om bröllopet också.
Han säger att han inte kan något om detta så jag kommer i princip få bestämma allt så länge jag berättar för honom vad som kommer hända och ske. Alla tjejers dröm? Å andra sidan har vi det så hemma också, jag bestämmer inredning  och sånt också så det borde inte förvåna mig att det är samma sak här.

Det kommer i alla fall bli ett litet bröllop med 20-30 gäster. Vi vill ha något som är litet, personligt och något som speglar oss. Vi är inte människor som gillar att umgås i stora gäng så varför göra det under "vår" dag då? Så det kommer inte bli någon toastmaster och sådana saker utan en enkel fest med familj och vänner som förhoppningsvis blir väldigt rolig.
Har inte hunnit kolla upp lokaler idag utan har ägnat mig åt min familj. Ska sätta upp det på listan att kolla lokaler nästa helg istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0