Fyllning i tårtan?

Sitter och funderar på vilken sorts tårta man egentligen ska ha. Ska man ha en tårta med tre våningar (samma fyllning i varje våning då) eller ska man göra tre olika tårtor med olika fyllning i?
Ska jag göra en våningstårta så vet jag inte vad jag ska ha för fyllning i. Ska jag göra tre tårtor så blir det en med "princesstårte"fyllning, en med Dumleganache och en med vit chokladmousse och passionfruktsmousse kanske... Men det är ju så svårt att bestämma sig. Nu behöver jag ju inte bestämma mig än men det känns som att det kan vara skönt att ha det mesta någolunda klart innan man ska börja med den ordentliga planeringen så att säga.

Så vad tycker ni? En sån där vacker hög tårta i flera våningar eller tre olika i olika utföranden?

Oj så svårt det är! Vet inte alls vad man ska välja... Får ta ett snack med sambon min och se vad han tycker också.

Kommentarer
Postat av: Mi

Svar: ok, hoppas de blir tillsammans snart igen, de är ju hur söta som helst! :)

2008-08-06 @ 20:53:52
URL: http://misblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0