Fotografen bokad!

En gammal klasskompis till mig som jag känt sen barnsben ringde för en liten stund sedan. Hon jobbar som fotograf och har spenderat sommaren i djupaste Småland med att vara on set fotograferingen av nya Ikea-katalogen.
Jag frågade självklart kära S om hon skulle kunna tänka sig att ta våra bröllopsfoton och det ville hon absolut!
Härligt! Då är ännu en sak bokad och klar... Nu behöver hon bara ett datum också och det kommer vi ju antagligen bestämma imorgon :) Imorgon är det ju nämligen dags för att åka ut och kolla på lokalen. Känns helt underbart faktiskt!! :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad kul att du ska gifta dig! Hur mycket beräknas bröllopet kosta?

2008-08-16 @ 18:46:40
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Linda

Vad bra! =) När äger bröllopet rum?

2008-08-16 @ 18:48:33
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Linda

Svar till både Junitjej och Linda :)

Bröllopet beräknas kosta ca 40000 men om vi kan komma under detta så blir jag väldigt glad haha! Som småbarns föräldrar som man är så vill vi gärna hålla nere kostnaderna.

Det blir väl någon gång i juli eller augusti men som sagt, imorgon ska vi kolla på lokalen och då kommer vi antagligen bestämma ett datum :)

2008-08-16 @ 20:55:05
Postat av: Matilda

Hej! Jag går själv i bröllopstankar o besöker gärna din blogg lite då o då med spänning. Att planera är inte lätt - men jag tycker att ni gör det bra!

2008-08-17 @ 08:41:55
Postat av: Linda

Matilda! Ja vi får väl se om vi gjort det bara någon gång om ett år ungefär ;) Men än så länge flyter det på. Jag är ju en planeringstok så det borde nog bli bra...

2008-08-17 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0