Försöker få iordning på informationen.

Det finns väldgt mycket information spritt över hela internet som gäller bröllop och allt som kommer därtill. Sitter ju vid en dator i princip hela dagen på jobbet och då hinner man leta fram väldigt mycket information. Vet inte vad jag ska göra med alla bra tips jag fått nu.
Det blir nog till att fixa fram en mapp där man kan ha all info. Det är ju egentligen överkurs av stora mått men för det första har jag Alzheimers light och kan inte komma ihåg saker i mer än 5 minuter och sen så älskar jag att planera och hålla på med papper och så. Kanske kom denna glädje ifrån det att jag måste planera allt, annars glömmer jag bort det.

Nu ska jag bara slappa resten av veckan tills det är dags för att kolla på lokalen. Det är ett år kvar till bröllopet och jag måste lugna mig lite med planeringen känner jag. Alla jag har pratat med säger iofs att man ska planera tidigare än man tror sig behöva men en vecka utan planering gör inte så mycket.
Det mesta vet jag ju egentligen hur jag vill ha det och det får räcka med det tills vi kolla på lokalen helt enkelt... Kommer säkerligen ändå googla på massa saker ändå för jag vet hur jag är. Men kanske då mest för inspiration.

Äh! Vad fan snackar jag om?! Jag kan inte sluta researcha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0