Dekorationer.

Eftersom vi inte är dom rikaste människorna på denna jord så kommer vi inte kunna ha färska blommor på borden under festen. Även om jag gärna hade haft det så funkar inte det rent ekonomiskt. Så kom funderingen om man skulle köpa fuskblommor att göra arrangemang av istället och ställa på borden. Inte några fula tygblommor nu utan såna fina blommor som man kan köpa lite här och var. Frågan är ju egentligen vad dom kostar. Jag är inte speciellt insatt i detta eftersom jag är allergisk mot fuskblommor egenligen. Jag undrar om det egentligen skulle bli billigare?

Så här långt har jag kommit i mina funderingar gällande dekorationer annars.
* Vita dukar på borden
*Lila, vita och svarta ljus
*Blommor (om det då går att genomföra rent ekonomiskt)
*Lila servetter beställa från Romance med våra namn och vigseldatum på
*Fuskdiamanter. (Är otroligt vackra och visst låter det lite tacky men jag är övertygad om att det kommer bli jättefint.)

Kommentarer
Postat av: Linda

fuskblommor e ofta dyrare än riktiga om man ska ha sånna som inte ser ut som skräp....sen tycker jag att de räcker med ljus och sånt.. man ska ju ha plats med tre olika glas, bestick och tallrikar oxå... + kanske någon form av placeringskort

2008-08-14 @ 11:13:58
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Jao det är sant men någon sorts blomster vill jag ha så jag får se till att jag får plats med det helt enkelt haha!

Har Christian sagt om han ville hjälpa till med Toastuppdraget?? Kram

2008-08-14 @ 12:31:38
Postat av: Linda

ja, han hjälper till :-) och han ska prata den värsta "gravernedialekten" han kan uppbåda ;-)

2008-08-14 @ 14:28:18
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Tack tack till käre Christian! Hälsa och tacka så mycket...

Timmy kommer få tuppjuck på hahahaha!

2008-08-14 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0