Bröllopstårtor.

Satt och googlade bröllopstårtor i staden här i morse och kom till en tjej som har en butik här där man kan beställa bröllopstårtor och även gå kurser i sugarpaste och spritsning och allt sånt kul. Jag hade ju tänkt att göra tårtan själv (älskar att baka) men jag ringde henne och hörde vad hon skulle ta för en tårta. Det var faktiskt inte så farligt som jag trodde. Men så började vi prata om kurserna som hon hade och dom nya tiderna skulle komma upp i september ungefär så jag ska iaf gå en eller två kurser. Så får vi se sen om jag fortfarande vill göra tårtan haha!
Jag tycker ju verkligen att det är jätteroligt och jag är faktiskt ganska duktig på att baka så det borde inte vara några problem... Längtar till september nu då och när jag väl går kurserna så ska jag ta med kameran så får ni se vad jag tillverkar ;)

Vilken är er drömbröllopstårta? Har ni någon tårta så där i huvudet som ni verkligen skulle vilja ha på ert bröllop? Min är vit med massa röda rosor på, antingen i sugarpaste eller kanderade. Kanske något vackert motiv som är spritsat på också men det kan jag inte än... Får vänta till jag gått kursen ;) Sen så är ju frågan om vad man ska ha för fyllning i tårtan. Men det löser sig i ett senare skede...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0