Bröllopstårtor del 2.

Hittade en sida på nätet med bröllopstårtor och oj vilka tårtor! Har suttit och dregglat här en bra stund nu och bestämde mig för att dela med mig av dom. Ska lägga upp länken också till höger här så ni kan se alla dessa härligheter.

De två prickiga tårtorna är ju underbara! Dom är ju prickiga! Det är ju inte precis det vanliga med prickiga tårtor på ett bröllop men ack så kul och spännande.
          

Tårtan med de röda rosorna är jättevacker och är väl mest lik den tårta jag själv skulle vilja ha men efter att ha tittat på alla dessa tårtor så är jag inte så säker längre...


Tårtan med dom blå och lila blommorna är ju jättevacker och den är spännande eftersom den inte är rund eller fyrkantig.


Denna röda tårtan är ju prefekt för ett bröllop med arabriskt tema eller nåt. Så otroligt vacker!


Och denna vita drömmen! Det ser ut som det ligger en spetsduk över mittendelen av tårtan. Hur vacker är den inte?


Nu kommer det bli väldigt svårt att välja en tårta! Tur att det är lång tid kvar innan man måste bestämma sig!

Kommentarer
Postat av: Linda

den svart/vita passar väl bra med inbjudningskorten? kan ju hoppa över prickarna kanske... men den var cool!

2008-08-05 @ 19:24:37
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja den är jättefin men tror inte att T skulle gilla den faktiskt haha! Men å andra sidan... vad har han att säga till om? ;) Kram

2008-08-05 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0