Blev inget till bröllopet.

Men jag kollade runt lite på Ikea och hittade två olika saker till dukningen som jag nu väljer emellan. Blir nog bra tillslut om jag bara kan bestämma mig. Orkar inte just nu känner jag. Är så trött och har huvudvärk så jag knappt vet vad jag heter haha!
Det blev dock ett par vinterkängor till sonen på Ikano och dom var nedsatt från 800 till 500. Många bäckar små som man säger!
Nu ska jag sätta mig i soffan och svulla chips och sen sova! Idag sov jag förövrigt länge! Efter att ha vaknat kl 5 och gått upp med sonen så kom sambon upp och jag gick och la mig igen vid 7tiden. Sen sov jag till 10.30!!! Har inte sovit så länge på 3 år tror jag! Men det behövs ibland som småbarnsförälder att sova ut ordentligt... Imorgon är det ju som bekant jobb igen. Då hinner man surfa lite mer i jakt på mer bröllopsinfo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0