Arbetskamrater.

Mina arbetskamrater är jättehärliga människor som är positiva mest hela tiden. Nu när dom fått veta att vi ska gifta sig så är man väldigt populär. Vad är det med kvinnor och bröllop? Alla vill hjälpa till, planera och bestämma :)
En har erbjudit sig att fixa maten, en annan har erbjudit sig att servera. Ja ni hör ju... Alla vill hjälpa till...
Nu ska jag snart dra mig hemmåt från jobbet och lägga mig i sängen och mysa med min underbara fästman. Om ett år så kommer det istället stå make där.

Idag har jag som ni kanske märkt fokuserat på tårtor väldigt mycket och mer lär det väl bli framöver. Just nu längtar jag bara tills det är dags för kurserna att dra igång! Dom ska jag absolut vara med på. Blev så glad nämligen eftersom jag letat kurser i min stad ganska länge för just detta. Men har bara hittat tårtkurser som var i Stockholm och dom var på 3 dagar ungefär. Så jag är happypappy!

Har även letat upp lite Calligrafifonts till inbjudningskorten och har ett antal att välja mellan. Snart har jag nog slut på förhandsarbete och sen gäller det bara att få ihop allting... Hur nu det går återstår att se!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0